تنهایی را ترجیح میدم ...!

   

 

  تنهایی را ترجیح میدم

 

به بودن با "تن هایی" که

 

                  روحشان با دیگریست...!



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت16:28---10 آذر 1391
از همان ابتدا دروغ گفتند!مگر نگفتند که "من"ـ "تو"ـ "ما" می شویم؟
پس چرا حالا "من" انقدر تنهاست؟
از کی "تو" انقدر سنگدل شد؟
اصلا این"او" را که بازی داد؟ که آمد و "تو"را با خود برد و شدی "ما"
می بینی قصه عشقمان فاتحه ی دستور زبان را خوانده است!


ساناز
ساعت12:01---10 آذر 1391
تــــــو مي روي
مـــن مي روم
تـــو از ايـــنجا - مـــن ازايـــنجا
کـــاش مي فـــهميدي از ايـــنجا ........تــــــــــــا....... ايـــنجا
چـــقدر فـــاصــــــله است !!!




کـ ــ ــتـــایون
ساعت15:43---9 آذر 1391

دلم می خواهد ترانه ی خداحافظی را بنویسم ، واژه ها فرار می کنند . دلم طاقت نمی آورد . اشک ها امان نمی دهند... نمی دانم ، شاید من هم روزی بی خداحافظی بروم !


محدثه
ساعت13:03---9 آذر 1391
سلام عزیزم چطوری؟؟؟ببخشید نگرانت کردم این چندروزه نتونستم بیام نت چه خبرااا؟؟؟؟ پاسخ:سلام.............خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هیچی....تو چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:,ساعت | 22:58 نویسنده | ღZAHRAღ |